Extended Network Banners

Thursday, October 28, 2010

My BELOVED ^_^ SchOoLMaTeS

Such a great time when I with them. So Thankful i get Knowing them... A lots of memory we create together since we at "SEMERA" my beloved school S.M.K Raja Ali Jalan Ipoh. Really miss all moments at Semera. We Laughs..We Shares..We Cares..We Togethers..We Study Group..We Have Fun... We do all the things with so much fun. I may turn back time, I Wish I can turn back to our school memory.. At school is the Best Time in My Life!!!

1 Dinamik...yaa..it's my 1st class there... I meet new friends..new environment..new challenges..everything is new... I get Close with Nik Nurul Idayu..now I call she adik.. so wonderfull today I have..angah..achik..adik.. Such a luckily person I have sister like them. Who wonder that I start admire person?? hehehe... Really likes to see him... padahal x kenal pun haha... but sometimes people like to disturb others haha... I dont know why...?? When i get close with somebody..ada je orang yg x puas hati haha...

2 Bestari..yeah... I improve to 1st Class..:-) so great.. Get know with more friends. Learn..more..++ then I get plan with my Bestfriend.."N" to get know my ADMIRE..haha.. and then we hope we can get well and can make him such a great people.. X sangka perkenalan kami diterima.. mmg x percaya tapi kenangan yg tercipta antara kami bertiga sesuatu yang sangat indah... Walaupun ada kisah duka..cinta..konflik..kami tetap bersama sehingga hari ini..alhamdulillah.... I Love 'She' & 'Him' so much....

3 Bestari..haha...PMR ni main je tau haha pelbagai konflik melanda... time skolah mmg bestla walaupun konflik tapi kami tetap happy..Saya yg x reti marah dan asyik mengalah asyikla rasa duka.. tapi setiap pengalaman itu mengajar erti kehidupan... Memang indah saat bersama2.. Amzar,,Nik..Shira..Fahmi..Nisa..Ifah.. indahnyer saat bersama2... belajar sama2.. 'Buku Skrap' adakah anda masih ingat haha... hehe.. suka sangat wat benda2 seni nih...
dan pelbagai lagi kenangan terindah bersama..

4 Cekal ...5 Cekal... rindunyer saat2 meneruskan tuk menghadapi SPM nih hehe..Seronok-seronok... kan... waaa.... I want Turn Back TIME!!!!


AlonG & AnGah



AlonG & AchiK & Adik



Na & Am

Maka Terciptala..persahabatan yg abadi antara yang amat ku sayangi.. Mohd Amzar..Nik Nurul Idayu..Siti Nurshahirah..Zarifah Zahirah.. saat bersama bagaikan hanya ada "CERITA INDAH'
Hari ni..am dgn degree electrical engineering..angah ngan degree finance..achik ngan degree mascom.. adik ngan degree hr..dan sy dengan degree intelligent system. Sume berbeza bidang... tapi hati kami tetap bersatu.. I Proud with u all. Semoga kita terus berjaya syg-sygku....
I hope we can get along for never end...

LoVe U All Very-very much!!!!

No comments:

Post a Comment